Saada sõbrale
KKK  

K: Mitu kuud kestab liikmestaatus?

V: Tavaliselt 12 kuud alates ostukuust. Seda ei arvestata kalendriaasta järgi.

 

 

K: Kui palju maksab liikmeks astumine?

V: Liikmemaks on erinevates riikides erinev, sõltuvalt maksudest jne. Eestis on aastamaks 176,40 EUR (km-ga).

 

 

K: Kas ma võin valida, millises riigis oma Hotel Express liikmemaksu maksan?

V: Ei, Te peate tasuma liikmemaksu maal, kus Te alaliselt elate. Kui üritate kaarti osta mujal, saadetakse Teie tellimus edasi Teie kohalikku Hotel Express’i kontorisse.

 

 

K: Mitu soodushinnaga tuba saab broneerida ühe HEI kaardiga? Kas saan oma kaardiga soodustust ka kollegi jaoks?

V: Üks kaart annab soodustuse ühele hotelli toale, sõltumata selle suurusest. See tähendab, et Te ei saa reserveerida ühte tuba endale ning teist kolleegile, kuna teisel inimesel peab olema oma kaart. Kuid kuna juba 2-3 hotellis veedetud päevaga saate tasa teha kaardi maksumuse, siis on väärt soovitada Hotel Express’i kaarti kõigile oma kolleegidele.

 

 

K: Kuidas tuba reserveerida?

V: Te võite võtta ühendust otse hotelliga, kus Te soovite ööbida või saata broneerimistellimuse läbi HEI portaali (www.hotel-express.com ). Hotellide puhul kus on kõrval roheline nupp “On-line booking”, saate broneerida online-süsteemis internetis, valides aga hotelli sinise nupuga “Booking form”, edastab süsteem Teie tellimuse HEI kontorisse, kust Te ostsite oma liikmekaardi. Seal aidatakse Teid broneeringu tegemisel ning Teile saadetakse kirjalik kinnitus selle kohta. Broneerimistugi on tasuta, kuid tuleb arvestada, et seda pakutakse vaid E-R tööajal. Kiireloomulistes küsimustes soovitame alati võtta ise ühendust otse hotelliga (e-postiga, faksiga või telefonitsi). Palun saatke oma rahvusvahelised broneeringusoovid läbi HEI-portaali hiljemalt 3 päeva enne planeeritavat saabumist (ei puuduta online ja Eesti-siseseid broneeringuid).

 

K: Kas ma võin broneeringu tegemiseks võtta ühendust ükskõik millise riigi Hotel Express’i esindusega?

V: Ei, saatke broneerimise päring läbi HEI portaali või võtke ühendust oma kohaliku Hotel Express’i esindusega, kust ostsite oma liikmekaardi. See on tingitud sellest, et Te maksite oma liikmemaksu sellesse esindusse ning nemad vastutavad ka Teile liikmeteenuste osutamise eest.

 

 

K: Kas mulle garanteeritakse 50% hinnaalandust iga hotelli broneeringu puhul?

V: Ei, seda ei garanteerita. Hinnaalanduse saamine sõltub hotelli vabade kohtade olemasolust ning kui hotell eeldab, et kõik toad reserveeritakse nagunii, siis võivad nad soodustuse andmisest keelduda. Kas anda soodustust või mitte, jääb alati hotelli otsustada.

 

 

K: Miks siis üldse hakata liikmeks, kui mulle ei garanteerita soodushinda?

V: Hotel Express’i teenuste statistika näitab, et 80-85%-le kõikidest reserveeringutest antakse Hotel Express’i soodustus. Kui Te 10-st hotellikülastusest 8-l korral saate 50% hinnaalandust, siis on tulemus väga hea ning olete säästnud palju raha!

 

 

K: Kas kaardiomanik on ainus isik, kes võib kaarti kasutada?

V: Jah, see kaart on isikuline ning kaardiomanik ise peab hotellis ööbima. Kellelgi teisel seda kaarti kasutada ei ole lubatud.

 

 

K: Kas võin tuua kaasa oma pere ning saada toad Hotel Express’i soodustusega?

V: Enamik hotelle nõustub majutama ka Teie lapsi soodushinnaga, isegi kui peaksite kasutama kahte tuba.

 

 

K: Kui ma ostan kaardi isikule firma kaudu, kas võin siis kasutada seda erareisideks?

V: Jah, muidugi! Kaarti võib kasutada nii tihti kui soovite ning ükskõik millisel reisil. Ainus nõudmine on, et kaardiomanik on kohal ning et vajadusel oleks koos Hotel Express kaardiga ette näidata ka isikut tõendav dokument, kui seda hotelli registreerimisel küsitakse.

 

 

K: Kas 50%-ne soodustus kehtib ka nädalalõpu või teiste soodushindade, nt. Interneti pakkumishindade puhul?

V: Ei, 50%-list soodustust saab ainult tavahindadelt ning see ei lisandu teistele soodustustele. Samas kehtib alates 2011.a Hotel Express’i programmis kord, kus hotellid peaksid andma HEI klientidele vähemalt 20% soodustust võrreldes oma parimate avalike internetihindadega (BAR – Best Available Unrestricted Internet Rate). Paljudel hotellidel on oma kodulehel või reisiportaalides eripakkumised. Hotel Express kliendina saate ka nendega võrreldes palju soodsamat hinda. NB! See ei puuduta piiratud pakkumisi (nt. kus küsitakse ettemaksu, mida ei saa tagasi, või mis on suunatud teatud piiratud kategooriatele, nt gruppidele, riigiametnikele jne).

 

 

K: Kui minu firma on huvitatud mitme kaardi ostmisest oma reisivatele töötajatele, kas siis on võimalik saada mingit soodustust?

V: Mitme kaardi ostmisel tehtav soodustus sõltub kohalikust Hotel Express’i esindusest. Eestis kehtib kord, et klient, kes on rahul teenusega ja on soovitanud uut klienti, saab oma kaardi uuendamisel personaalse ühekordse soodustuse -10% iga soovitatud ja liitunud uue kliendi eest.

 

 

K: Kas liikmekaart uueneb automaatselt või kuidas seda teha?

V: Ei, see ei uuene automaatselt. Kui olete ostnud oma kaardi kohalikust esindusest, siis vahetult enne kaardi kehtivuse lõppemist saadetakse Teile kiri või helistatakse kaardi uuendamise asjus. Kui mitte, siis saatke palun omaltpoolt pikendamise soov e-mailile: info@hot-ex.ee või helistage tööajal numbril 6309400.

 

 

K: Mis põhjusel peaks ükski hotell andma oma tavahinnast 50% soodustust?

V: Väga vähesed hotellid on pidevalt täis. Selle asemel et lasta tubadel tühjana seista, müüakse neid Hotel Express’i liikmetele poole hinnaga. Põhimõtteliselt on ju kasulikum teenida 50% kui kaotada 100%. Lisaks sellele, et hotellid saavad kasu, säästavad liikmed samal ajal 50%. Nutikas, kas pole?