Saada sõbrale
Kliendid arvavad  

Serafima Semenihhina, OÜ King`s Company pearaamatupidaja

/märts 2011.a./

 

„Suur tänu, et HEI Eesti on olemas ning koos firmaga ka tublid töötajad.

Kõigile, kes palju reisivad (puhkused, töö- ja ärireisid jne.) soovitame astuda HEI Eesti liikmeteks, kuna see on väga mugav ja rahakotile kasulik.

Võime tuua sellise näite: suvel reisisime kolmekeisi autoga kaks nädalat Euroopas marsruudil Tallinn- Helsingi- Rostock- Berliin- Leipzig- Luksemburg- Brüssel- Rotterdam- Amsterdam- Breemen- Hamburg-Frederikshavn- Oslo- Karlstadt- Stockholm - Helsingi-Tallinn. Arvestades kulutusi hotellide peale leidsime, et hoidsime kokku ca 1700 EUR. Kas see ei ole kõige parem reklaam HEI-le?

Inimesed, kes töötavad HEI Eestis on oma ala profid ja teavad kõige paremini missuguseid hotelle millises riigis soovitada, alati küsides meie soove ja arvamusi. Väga meeldiv koostöö ja kasu on mõlemapoolne.“

 

************************

 

Olev Puldre, AS Monika OP juhatuse esimees

/märts 2008.a./

 

„Kasutan HEI kaarti al. 2002 aastast, jätkan ka edaspidi, olen väga rahul. Olen palju kasutanud seda välismaal, aga Rakvere inimesena ka Eestis, nt. hiljuti ööbisin Tallinnas Savoy hotellis – kaardi aastamaks tasus end juba selle ühe päevaga ära. Kui ükskord tekkis Saksamaal probleem, kus hotelli töötaja ei teadnud sooduslepingust Hotel Expressiga, lahendati see arusaamatus kohe Eesti esinduse poolt ära. Sellest kaardist ei ole paljud teadlikud, aga see on tõeliselt hea kulude kärpimise vahend. Paljud minu tuttavad on Hotel Expressi kaardi ka endale soetanud.“

 

************************

 

Elis Unus, Amserv Auto AS/Amserv Grupi AS juhiabi

/2008.a./

 

“Hotel Express kaart ja selle hotellid on meie majas saanud majutuse broneerimisel oluliseks abimeheks ja kaardi omanikud kasutavad seda päris tihti.“

 

************************

 

Elmar Sepp, Tallinna Linnavolikogu liige

/2005.a./

 

„Hotel Expressist sain teada juhuslikult sõbra käest, kes oli kaarti kasutanud mitmes kohas Euroopas. Ostsin kaardi mõeldes aastalõpupuhkuse peale Lõuna-Aafrikas. Tegelikult tasus kaart end täielikult juba Eestis, kui veetsin nädalavahetuse Pärnus Ammende Villas. Kaardisoodustused vastasid tegelikkusele, olen seda kasutanud nii Lõuna-Aafrikas, Euroopas, kui ka Eestis ning alati olen maksnud letihinnast poole vähem. Soovitan kõigile.“

 

************************

 

Siiri Odrats, Henkel Balti OÜ juhataja

/2004.a./

 

„Mitmeaastase HEI teenuse kasutajana olen ma väga rahul sellise teenuse olemasoluga Eesti turul. Olen kokku hoidnud üsna kopsakaid summasid hotelliarvetelt ja samas saanud kasutada heal tasemel hotelle. Eriti hea kvaliteedi ja hinna suhe on, minu kogemuse põhjal, 3-4 tärniste hotellikettide kasutamise korral. Näiteks olen oma kaarti kasutanud Holiday Inn ketis mitmetes paikades üle maailma. Samuti on positiivne näha, et Läti-Leedu HEI gruppi kuuluvate hotellide arv on mitmekordistunud ja pakub eri hinnaklassides valikuid. HEI kasutamine on mugav, kuna ei eelda enne igat reisi reisibüroo füüsilist kasutamist (kasvõi voucheri saamiseks). Aja ja raha kokkuhoid on kindlasti ilmne.“

 

************************

 

Peeter Maspanov, Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise juhatuse esimees

/november 2001.a./

 

„Meie ettevõttes kasutab Hotel Express kaarti sisuliselt kogu töökomandeeringutega seotud juhtkond. See on kiiresti tasuv ja mõistlik lahendus kulude kokkuhoiuks. Julgen soovitada kõigile, kellel on reisimist nii töö- kui eraasjus. Süsteem on lihtne ja töötab hästi. Tulu on mitmekordne võrreldes kaardi kuluga ja tekib juba mõnepäevase kasutamise järel. Lühidalt öeldes - igati hea asi.“

 

************************

 

Viktor Valkiainen, AS Optiroc asedirektor

/november 2001.a./

 

„Uuendasin heameelega oma Hotel Expressi kaarti neljandat korda - see toimib. Sel aastal oleme firmas tellinud mitu kaarti juurde, sest kolleegid imestasid, miks maksan poole vähem. Hotel Expressi suur hinnaalandus ei tähenda, et hotell kohtleb sind teisiti kui täishinna-klienti: olen alati saanud kõrgel tasemel teenindust. Kõige rohkem olen kasutanud HEI kaarti Riias. See on selge sääst, ühekordne aastamaks on tagasihoidlik ning see tuleb tagasi 1-2 hotellis veedetud päevaga. Olen rahul ja soovitan teistele.“

 

************************

 

Jari Kukkonen, Business Grain Eesti OÜ juhatuse esimees

/november 2001.a./

 

„Viibin ärireisidel päris tihti. Hotel Expressi kaart on osutunud mulle väga väärtuslikuks instrumendiks, mille abil säästan igal aastal märgatavaid summasid. Samas ei pea ma tegema kompromissi hotellide taseme osas, loobuma millestki või muutma oma harjumusi, kuna programmis osalevad paljud hotellid, milles olen tavaliselt peatunud. HEI kaart toodab otsest kasu, mida on lihtne rahas mõõta. Olen väga rahul.“

 

************************

 

Arnold Kimber, Eesti Leivaliidu president

/oktoober 2000.a./

 

„Olen Hotel Express'i kaarti kasutanud 2 aastat igal pool Euroopas, sh. Rootsis, Soomes, Itaalias, Saksamaal, Eestis, Lätis jm. ja ei ole tõrget kohanud. Kasutamine on väga lihtne, interneti kataloogis on hea hotellide ülevaade ja hotellid reeglina vastavad faksidele väga ruttu. Teatud perioodidel ja regioonides - nt. suvel Itaalias - on mõni hotell vastanud eitavalt, kuid tavaliselt saadan tellimuse korraga kolmele-neljale hotellile ning vähemalt üks neist ikka annab ettenähtud soodustuse. Mul on mõned teisedki sooduskaardid, kuid neid ei saa kasutada nii efektiivselt, nende kasutegur on väike ja tingimused on keerulised. Minu jaoks on tähtsam kaardiga võimaldatav kokkuhoid sama hotellitaseme puhul, kui võimalus kasutada 5* hotelli odavama hinnaga, sellest tõuseb meie firmale kaardist otsene majanduslik tulu. Kaarti tasub osta isegi kui sõidad 2-3 korda aastas. Imestan, et Hotel Express on veel suhteliselt vähe levinud, paljud mu tuttavad ei tea sellest midagi. Ise olen sellega väga rahul ja olen mitmele kolleegile soovitanud. See on kõige reaalsem võimalus kulusid kokku hoida!“

 

************************

 

Rein Lang, AS Trio LSL nõukogu esimees

/oktoober 2000.a./

 

„Kasutan Hotel Expressi kaarti kolmandat aastat, põhiliselt USA-s, Soomes, Prantsusmaal ja Eestis. Ameerikas toimib see perfektselt: kui taipad helistada hotelli paar päeva ette, nii öelda "on the road", ei ole mingit probleemi. Prantsusmaal on asi keerulisem ja hotellile tuleb oma soove pikemalt seletada ja vahest ka kaubelda, aga lõpuks saab soodustuse ikka kätte. Paljude sõitude korraldamiseks kasutan ka reisibürood, kuid vahel võtan lihtsalt auto ja sõidan ning selleks on HEI-kaart väga hea. Rahaliselt tasub ta end ruttu ära.“

 

************************

 

Erik Hanson, EH Arhdisain AS juhatuse esimees

/oktoober 2000.a./

 

„Olen aasta jooksul kasutanud Hotel Expressi kaarti umbes 15 korda ja uuendasin hiljuti. Olen üldiselt väga skeptiline igasuguste sooduskaartide suhtes, kuid kokkuvõttes võin kinnitada, et HEI kaart töötab. Meie firma reisieelarve oli läinud aastal ligi 250 000 EEK, ja HEI-kaardiga kokkuhoitud summa oli kindlasti 5-kohaline number, täpselt ei ole seda arvestanud. Olen soovitanud seda süsteemi mitmele koostööpartnerile Rootsis, Norras ja Šveitsis.“

 

************************

 

Tõnis Plaan, Ascar Tallinn AS juhatuse esimees

/oktoober 2000.a./

 

„Hotel Expressi kaart töötab eriti hästi linnades, kus hotellide hinna ja kvaliteedi suhe on paigast ära. Selliste linnade peamine näide meie firma jaoks on Riia, kus valikuvõimalusi on suhteliselt vähe. Kaardist tulenev kokkuhoid on sel juhul suhteline: kaardiga saab oluliselt paremaid majutustingimusi sama raha eest. Lääne-Euroopa linnades on otseseks kokkuhoiuks rohkem võimalusi. Olen ka Eestis, nt. Pärnus ja Haapsalus, kaarti kasutanud, siin osalevate hotellide võrk on päris hea. Minu soovitusel on HEI kaardi ostnud mitmed kolleegid ja koostööpartnerid.“